Customer support specialist

Enschede
Service & support
Medior
Solliciteer direct

Blijft jouw bloeddruk stabiel te midden van een dynamische omgeving?

Over Demcon

Finapres Medical Systems (www.finapres.com) ontwikkelt, produceert en verkoopt zeer hoogwaardige en innovatieve bloeddruk systemen. Met onze apparatuur is het mogelijk om niet invasief continue bloeddruk te meten per hartslag. Ons product is toonaangevend, wereldwijd worden wij door onze klanten aangemerkt als de gouden standaard in het vakgebied. Finapres maakt onderdeel uit van de DEMCON Groep.

Onze producten vormen een combinatie van hardware- en softwareapplicaties. Vanuit ons kantoor in Enschede onderhouden wij onze wereldwijde verkoop- en distributienetwerk van onze producten.

Wat ga je doen?

Als Customer Support Specialist ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van klanten en het helpen oplossen van problemen. Jouw rol omvat het verstrekken van tijdige en nauwkeurige informatie, het oplossen van problemen en het waarborgen van klanttevredenheid. Daarnaast analyseer je veel voorkomende onderwerpen en start je interne projecten om structurele verbeteringen door te voeren. Dit laatste doe je in nauwe samenwerking met onze Quality Manager. 

Uitstekende communicatieve vaardigheden, empathie en een oplossingsgerichte mindset zijn cruciaal. Je werkt samen met je collega’s aan het continue verbeteren van onze klant beleving en continue verbetering van ons product.

  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en distributeurs en zorgt ervoor dat vragen tijdig en correct worden beantwoord.
  • Je luistert naar feedback van onze klanten en zorgt ervoor dat deze teruggekoppeld wordt binnen de organisatie.
  • Je bent proactief bezig met het oplossen van vraagstukken in samenwerking met collega’s.
  • Je werkt samen met anderen in het continue optimaliseren van de processen waarbij je betrokken bent.
  • De functie kenmerkt zich door een mooie combinatie van ‘hands-on’ bezig zijn, technisch inzicht en werken aan verbeteringen zowel praktisch als proces matig.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde universitaire opleiding in Biomedische Technologie of vergelijkbaar
  • Kennis van of affiniteit met mechanica, mechatronica, electronica en software
  • Nauwkeurig, analytisch, teamspeler maar ook in staat om goed zelfstandig te werken
  • Klantgericht en communicatief vaardig
  • Goede beheersing van de Engelse taal
  • In bezit van rijbewijs

Wat bieden we jou?

Bij Finapres hechten we waarde aan een fijne werkplek. Zo hebben we lekkere koffie en ligt er wekelijks gratis vers fruit voor je klaar. Ook is er veel persoonlijke aandacht en ontmoedigen we overwerk omdat we weten hoe belangrijk thuis is.

Verder kan je rekenen op onder andere:

  • Een goed, marktconform salaris;
  • 31 vrije dagen en 8% vakantietoeslag
  • Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven; 
  • De mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen via de Demcon Academy waarmee jij jouw kennis verder kunt ontwikkelen;
  • Een laptop en telefoon van het werk;
  • Fietsplan;
  • Actieve personeelsvereniging (maandelijkse activiteiten zoals borrels en een jaarlijks Demcon weekend) en jaarlijkse sportevenementen.

Heb je nog vragen over deze functie?

Heb je nog vragen over deze functie? We staan je graag te woord. Bel naar Erik Altena (managinbg director) of Marleen Blanckenborg (corporate recruiter) via 088 – 115 2000.

Hebben wij jouw interesse gewekt voor de functie van customer support specialist? Dan zien we jouw cv graag tegemoet. Solliciteren kan via de  sollicitatieknop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

"samen ambitieuze uitdagingen tot een succes brengen."