Management assistant

Enschede
Staff & Management
Medior
Solliciteer direct

Judith zoekt een leuke collega die samen met haar ervoor zorgt dat ‘alles’ op rolletjes blijft lopen  in Enschede.

Over Demcon

Onze bedrijven onderscheiden zich elk op eigen terrein met unieke expertises en skills. Daarmee helpen ze opdrachtgevers om beter te presteren en meer te bereiken. Vanuit een passie voor technologie kunnen onze bedrijven krachten bundelen. Door kennis te delen en samen te werken maken we meer maatschappelijke impact. Demcon management & support is een ontwikkelaar en producent van technologie en innovatieve producten die bijdragen aan oplossingen voor technische en maatschappelijke problemen.

Wat ga je doen?

Een allrounder die de dagelijkse zaken beheert voor onze managing directors, business developers, projectmanagers en engineers van Demcon Enschede. Denk hierbij aan agenda- en mailboxbeheer, het boeken van zakelijke reizen, mede-organiseren van diverse beurzen en events, het maken van klantafspraken, etc.

Geen dag is hetzelfde. Dat betekent dat jij soepel kan omgaan met ad-hoc-situaties, je prioriteiten weet te stellen, je flexibel bent en initiatief durft te nemen. Kortom wij zoeken een: “ik regel-het-voor-je-type”. 

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante en recente ervaring in een soortgelijke functie als Office Manager – (directie)Secretaresse – Management Assistent;
  • Uitstekende kennis van Outlook en het MS Office pakket;
  • Aanpakker met een gezonde dosis humor;
  • Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • En je bent beschikbaar voor 24/28 uur in de week en vindt het niet erg om op vrijdag te werken.

Wat bieden we jou?

Bij Demcon hechten we waarde aan een fijne werkplek. Zo hebben we lekkere koffie en ligt er wekelijks gratis vers fruit voor je klaar. Ook is er veel persoonlijke aandacht en ontmoedigen we overwerk omdat we weten hoe belangrijk thuis is.

Verder kan je rekenen op onder andere:

  • Een goed, marktconform salaris;
  • 31 vrije dagen en 8% vakantietoeslag; 
  • Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven; 
  • De mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen via de Demcon Academy waarmee jij jouw kennis verder kunt ontwikkelen;
  • Een laptop en telefoon van het werk;
  • Fietsplan;
  • Actieve personeelsvereniging (maandelijkse activiteiten zoals borrels en een jaarlijks Demcon weekend) en jaarlijkse sportevenementen.

Heb je nog vragen over deze functie?

Heb je nog vragen over deze functie? We staan je graag te woord. Bel naar Judith Scharenborg (management assistant) of Marleen Blanckenborg (corporate recruiter) via 088 – 115 2000.

Hebben wij jouw interesse gewekt voor de functie van office manager? Dan zien we jouw cv graag tegemoet. Solliciteren kan via de  sollicitatieknop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

"samen ambitieuze uitdagingen tot een succes brengen."