HR and payroll officer
Demcon blijft groeien, waardoor we versterking zoeken op het HR service center. Ben jij een administratief organisatietalent, die het leuk vindt om de schakel te zijn tussen HR en payroll en heb je een goed gevoel voor humor? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!
Je komt te werken in een jong en enthousiast team, dat volop bezig is met het optimaliseren van de HR en payroll processen.
Over Demcon
Onze bedrijven onderscheiden zich elk op eigen terrein met unieke expertises en skills. Daarmee helpen ze opdrachtgevers om beter te presteren en meer te bereiken. Vanuit een passie voor technologie kunnen onze bedrijven krachten bundelen. Door kennis te delen en samen te werken maken we meer maatschappelijke impact.
Demcon management & support is een ontwikkelaar en producent van technologie en innovatieve producten die bijdragen aan oplossingen voor technische en maatschappelijke problemen.
Wat ga je doen?
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden rondom de in-, door-, en uitstroom van medewerkers;
- Opstellen van contracten en doorvoeren van personeelsmutaties;
- Up-to-date houden van personeelsdossiers;
- Je verzamelt, verwerkt en controleert gegevens voor het uitbetalen van de salarissen;
- Het adviseren over HR-zaken, zoals arbeidsovereenkomsten of verlofregelingen;
- Je beantwoordt salaris gerelateerde vragen van medewerkers, waarbij je rekening houdt met specifieke (CAO) regelingen en procedures;
- Je hebt veel contact met medewerkers, recruitment, HR-collega’s en leidinggevenden;
- Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van HRM;
- Minimaal 1 tot 3 jaar relevante werkervaring;
- Je bent pro-actief, accuraat, enthousiast, flexibel en stressbestendig;
- Je kunt goed samenwerken en bent communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als Engelse taal;
- Je kunt werken met een personeelsadministratiesysteem, kennis van AFAS is een pre;
- Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving.
Wat bieden we jou?
Bij Demcon kom je terecht in een dynamisch, groeiend en innovatief bedrijf. We hechten veel waarde aan een fijne werkplek. Zo hebben we lekkere koffie en ligt er wekelijks gratis vers fruit voor je klaar. Ook is er veel persoonlijke aandacht en ontmoedigen we overwerk omdat we weten hoe belangrijk thuis is.
Verder kan je rekenen op onder andere:
- Een goed, marktconform salaris;
- 31 vrije dagen en 8% vakantietoeslag;
- Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven;
- De mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen via de Demcon Academy waarmee jij jouw kennis verder kunt ontwikkelen;
- Een laptop en telefoon van het werk;
- Fietsplan;
- Actieve personeelsvereniging (maandelijkse activiteiten zoals borrels en een jaarlijks Demcon weekend) en jaarlijkse sportevenementen.
Heb je nog vragen over deze functie?
Heb je nog vragen over deze functie? We staan je graag te woord. Bel naar Isabelle Dewulf (manager corporate HR) via 088 – 115 2000.
Hebben wij jouw interesse gewekt voor de functie van HR and payroll officer? Dan zien we jouw cv graag tegemoet. Solliciteren kan via de sollicitatieknop.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


sollicitatieprocedure.
Lijkt deze vacature je wat en ben je benieuwd naar het sollicitatieproces? Dat verloopt als volgt:.
- Solliciteren
Je hebt gesolliciteerd! We bespreken het intern en reageren zo snel mogelijk. - Telefoongesprek
We hebben kort kennis gemaakt en willen elkaar beter leren kennen. - Eerste gesprek
Kijken of het van beide kanten klikt en of de verwachtingen kloppen. - Tweede gesprek
We gaan dieper in op een mogelijke samenwerking. - Aanbod
We zien beiden de match! Laten we een passend voorstel doen. - Contract
Je reactie op het aanbod is positief. We gaan de samenwerking definitief maken!
